Details, Fiction and آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

در این مقاله، به‌زبان ساده نحوه خرید بیت کوین و ذخیره امن این ارز دیجیتال را توضیح می‌دهیم.

میخوام بدونم الان این لحظه من با تراست ولت میتونم وارد بایننس بشم یا خیر ؟؟؟؟اگه خیر چرا؟؟

درواقع همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است، کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد.

به‌دلیل تراکنش‌های نیمه‌ناشناس بیت کوین، خرید این ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی و افرادی که شناخت کافی از آنها ندارید، ریسک بسیار بالایی دارد و در صورت کلاهبرداری، پیگیری‌های قضایی بعدی بسیار مشکل خواهد بود.

فهرست سفارشات فروش را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات فروش ریپل در ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

ببخشید من می خوام ارز بخرم ولی نمیخوام تو صرافی تو کیف پول اونجا بمونه به گفته خودتون میخوام مستقیم موقع خرید ارز انتقال داده بشه به کیف پول تراست والت خودم شما چه صرافی رو معرفی می کنید؟ ممنون

این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد؛ اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت. در زمان به‌روزرسانی این مقاله (اواسط ۲۰۲۱) حجم معاملات روزانه بایننس به‌طور میانگین به بیش از ۱۸ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به‌شدت بالاست.

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

وام‌دهی بایننس: شما می‌توانید دارایی‌های خود را در اختیار بایننس قرار بدهید و سود سالانه ثابت دریافت کنید.

اکثر کیف پول‌های دسکتاپ رایگان هستند. اگر سرمایه چندان بالایی ندارید کیف پول‌های نرم افزاری نیز برای شما مناسب هستند.

شمایی که تصمیم به مطالعه‌ی این مطلب گرفته‌اید به احتمال زیاد قصد دارید به تازگی فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را شروع کنید، به شما تبریک می‌گوییم، دنیای ارزهای دیجیتال یک دنیای جدید است که امکان سود بردن از آن از طرق مختلف برای شما فراهم است. در این مقاله ما سعی داریم تا به صورت قدم به قدم و خیلی ساده نحوه‌ی خرید ارزهای دیجیتال را به شما آموزش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال دهیم.

قبل از خرید بیت کوین، باید بدانید که نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین دارید.

طبق این اطلاعیه هرگونه استفاده و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بانک‌ها، مؤسسات مالی و صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی رسماً ممنوع اعلام شد. اما این حکم هم به‌معنای ممنوعیت برای مردم نبود.

پیشنهاد می‌شود از گزینه دوم استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد.

Report this wiki page